diumenge, 24 de març del 2013

Exporecerca (2)

Ja s'ha acabat l'Exporecerca. Durant aquests dies he pogut exposar, explicar i difondre el meu treball, encara inacabat, i conèixer-ne d'altres de molt interessants.
He après moltes coses sobre el procés de recerca a l'hora d'elaborar un treball, igual que he rebut crítiques i felicitacions que em permetran millorar el projecte.
I, no cal dir-ho, he fet molts amics amb els quals esper-ho poder retrobar-m'hi, tan en àmbits de recerca com  d'amistat.
He vist treballs inesperats per a mi -jo era de les poques que feia un treball social- sobre el les possibilitats que t'ofereix la ciència per entendre el món més proper (la música, l'alcohol, la ceguesa, l'òptica, la celiaquia...) tots treballs magnífics, independentment dels premis guanyats i molt merescuts. En especial em va agradar molt el treball de la Núria sobre les cartes del seu rebesavi durant la Guerra Civil.
I no em vull descuidar d'agrair el suport que ens va donar l'Ivan Nadal, a mi i a més de trenta, en tots els processos del treball.
Esper-ho tornar-hi l'any vinent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada